FANDOM

Varas
Varas.jpg
Varas podczas zimowego polowania
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Urodzony: 23.n.I.448
Zmarł: 22.n.I.478
Wzrost: 6 stóp
Waga: 12 kamieni
Pierwsze pojawienie: 9.n.I.478
Status
Grupa: Żelazny Legion
Funkcja: Zwiadowca
Bazy operacyjne: Zmrok

Varas był kłusownikiem, a po schwytaniu przez ludzi sir Markwarta Martelfoya, został zwiadowcą w jego grupie - Żelazny Legion.

Ginie kilkanaście dni później u wrót Starej Świątyni w rejonie Trzech Osad.

Wygląd: Edytuj

Wyglądał na mężczyznę strudzonego przez życie. Nosił długie czarne włosy i brodę.

Charakter: Edytuj

Varas nie należał do najodważniejszych ludzi, a raczej kierował się chęcią zysku. Mimo to sir Martelfoy uznał go za dobrego kandydata na członka kompanii.

Historia: Edytuj

Wcześniejsze losy Edytuj

Varas był kłusownikiem działającym nieopodal Felmarku. Najprawdopodobniej łapano go juz kilkukrotnie, gdyż stwierdził, że strażnicy w mieście go znają. Trudnił się też drobnymi kradzieżami.

Żelazny Legion Edytuj

Zostaje schwytany przez oddział sir Martelfoya podczas próby ogołocenia z wystroju jednej z podfelmarskich posiadłości. Po próbach oszustwa przyznaje się do swych czynów. Rycerz widząc w nim dobrego kandydata na zwiadowcę i człowieka mogącego zapewniać żywność, ignoruje jego występki i przyjmuje go do swego oddziału, w którym trafia pod dowództwo Bargena. Od tego czasu wykonuje zadania zwiadowcze, nie tracąc przy tym okazji by kłusować.

Gdy pewnego dnia zostaje wraz z Johnem wysłany do sprawdzenia Starej Świątyni, postanawiają ją splądrować. Napotykają jednak strażnika - Gardona, z którym wdają się w walkę. Varas rani go śmiertelnie, nim zostaje ogłuszony, jednak późniejsza eksplozja energii magicznej, której ranny starzec nie opanował rozchodzi się wgniatając czaszkę kłusownika w kamień. Varas ginie na miejscu.

Relacje: Edytuj

Sir Markwart Martelfoy: Edytuj

John Leniwe Oko: Edytuj

Umiejętności: Edytuj

Kłusowanie: Edytuj

Varas był doświadczonym kłusownikiem i świetnie łapał zwierzynę.

Unikatowe przedmioty: Edytuj

Wnyki: Edytuj

Posiadał cała kolekcję wnyk i pułapek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki