FANDOM

Sepp
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Urodzony: 36.s.II.434
Zmarł: -
Wzrost: 5,7 stopy
Waga: 9,3 kamienia
Krewni: sir Markwart Martelfoy - syn

Marwald - syn Rita - żona (martwa)

Pierwsze pojawienie:
Status
Grupa: Peskadczycy
Funkcja: Zarządca Zmroku
Bazy operacyjne: Zmrok

Sepp jest ojcem sir Markwarta Martelfoya, oraz Marwalda. Jest wyuczony w zawodzie szewca, jednak od jakiegoś czasu opiekuje się on Zmrokiem z polecenia syna.

Wygląd: Edytuj

Sepp jest starszym, bardzo chudym mężczyzną. Ma szare oczy i siwiejące kruczoczarne włosy. Jego twarz ma diamentowe kontury.

Charakter: Edytuj

Jest on bardzo miłym i przyjaznym dla otoczenia osobnikiem. Bardzo pracowity i sumienny. Cieszy się z awansu jaki osiągnęli jego synowie, ale ciągle się o nich martwi.

Historia: Edytuj

Wcześniejsze losy Edytuj

Przygoda 2 Edytuj

Przygoda 3 Edytuj

Bitwa o Kilanger Edytuj

Po obronieniu Peskady w Zmroku zjawia się sir Markwart, wraz ze Sterkonem, by spotkać się z ojcem. Kiedy mężczyźni wyruszają wykonać swoje zadania, Sepp na prośbę syna przygotowuje Zmrok do opuszczenia. Wracając, rycerz przywozi nieprzytomnego Johna Leniwe Oko, którym szewc się zajmuje aż do odzyskania przez niego przytomności. Gdy to następuje udaje się on wraz z resztą oddziału do Felmarku. Oddziela się od nich, przy spotkaniu garnizonu miasta. Sepp nie rusza wraz z żołnierzami, tylko wybiera się dalej zaplanowaną drogą by przygotować miejsce dla ludzi jego syna i oczekuje za murami ich powrotu.

Relacje: Edytuj

Sir Markwart Martelfoy: Edytuj

Sepp darzy swojego syna wielką miłością i martwi się za każdym razem gdy ten wyrusza na jakąś misję.

Marwald: Edytuj

Szewc kocha swojego syna i cieszy się gdy tylko może spędzać z nim czas.

Umiejętności: Edytuj

Mistrz szewski: Edytuj

Sepp jest doskonałym szewcem i wykonanie najróżniejszych rodzajów obuwia nie jest dla niego trudnością.

Podstawy leczenia: Edytuj

Sepp często nie miał pieniędzy by chronić zdrowie rodziny, dlatego sam nauczył się podstaw leczenia ran i chorób.

Ciekawostki: Edytuj

Przydomki: Edytuj

  • Sepp butorób (Określenia wymyślone przez Sterkona)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki