FANDOM

Lugo
Rasa: Człowiek (Barbarzyńca)
Płeć: Mężczyzna
Urodzony: Zima roku 477 być 34 zima Lugo
Zmarł: -
Wzrost: 6,3 stopy
Waga: 15,5 kamienia
Krewni: Bugo - syn

Mumbo - syn

Pierwsze pojawienie: 7.n.I.478 - Bitwa o Kilanger
Status
Grupa: Klan Drapieżnych Ptaków
Funkcja: Wódz
Bazy operacyjne: Obecnie w Felmarku

Lugo jest wodzem barbarzyńskiego klanu Drapieżnych ptaków. Podczas bitwy o Kilanger przechodzi na stronę Menseńczyków i przyłącza się do wojsk prowadzonych przez Marwalda. Wraz z nimi udaje się do Felmarku, wiedząc że pomiędzy elfów nie może już wrócić.

Wygląd: Edytuj

Lugo jest bardzo rosłym osobnikiem i potężnie umięśnioną personą. Nosi duży miecz i tarczę. Na głowie ma czapkę z sokoła. Ubrany jest w liczne skóry.

Charakter: Edytuj

Lugo to prosty i bardzo wesoły człowiek. Żyje z dnia na dzień i lubuje się w wszelkich rozrywkach i wojaczce. Po przybyciu do Felmarku jest pod wrażeniem "cywilizacji" i zaczyna podziwiać Menseńczyków.

Historia: Edytuj

Wcześniejsze losy Edytuj

Niewiele wiadomo o jego wcześniejszych losach. Status wodza uzyskał w okolicach roku 469, gdy po śmierci poprzednika wyzwał kontrkandydata na pojedynek polegający na polowaniu na sokoła. Po zwycięstwie, upolowanego ptaka przerobił na czapkę. Wśród najstarszych członków jego klanu istnieje pogłoska, że oszukiwał, o czym świadczyć ma fakt, że zwierzę strącił z gałęzi miotając w nie odciętą dłonią oponenta.

Po latach uczestniczy pod wodzą elfów w ataku na północ.

Bitwa o Kilanger Edytuj

Lugo prowadzi ludzi pod Kilanger, jednak nie uczestniczy w pierwszej fali ataku. Gdy do obozu barbarzyńców przybywa Sterkon informujący o zdradzie elfów, Lugo jako jedyny wódz zmienia front i prowadzi swych barbarzyńców jako wsparcie dla obrońców. Zmotywowała go do tego sympatia do Sterkona, jak i przekonanie o swej mądrości i przezorności.

Podczas ewakuacji osady, klan Drapieżnych Ptaków osłania prawą flankę kolumny. Po dotarciu do Kilangeru Lugo łączy siły ze Sterkonem, a co za tym idzie z sir Markwartem Martelfoyem.

Relacje: Edytuj

Sir Markwart Martelfoy: Edytuj

Lugo dopiero rozpoczyna współpracę z rycerzem i mimo całej sympatii jest trochę niezadowolony, że sir Markwart próbuje mówić im co mają robić.

Bugo i Mumbo: Edytuj

Lugo bardzo kocha swoich synów, jednak niestety przejawia to najczęściej wysyłając ich w rejon najgorszych walk.

Marwald: Edytuj

Lugo jako sympatyczna osoba do wszystkich podchodzi otwarcie. Zwłaszcza upodobał sobie Marwalda, o czym świadczy fakt, że wykonuje jego polecenia.

Sterkon: Edytuj

Drapieżne Ptaki i Wirujące Topory to przyjazne sobie klany. Dwaj hersztowie od dawna darzyli się sympatią.

Umiejętności: Edytuj

Głos sokoła: Edytuj

Lugo potrafi zaśpiewać całą arię stylizowaną na sokole dźwięki.

Mistrz miotania: Edytuj

Trudno spotkać istotę, która tak dobrze miota bronią jak Lugo.

Unikatowe przedmioty: Edytuj

Czapka z sokoła: Edytuj

Bardzo cenna dla Lugo, nic nie warta w boju oznaka jego wyjątkowości.

Amulet Drapieżnych Ptaków: Edytuj

Jak każdy szanujący się klan, Drapieżne Ptaki także mają swoje oznaczenie.

Ciekawostki: Edytuj

  • Lugo twierdzi, że zrodzony został z boskiego stosunku z Sokołem, dlatego jego rodzice pozostają nieznani.

Cytaty: Edytuj

  • "Ale Lugo nie być i głupi chłopak i Lugo wiedzieć" ~Do obrońców KIlangeru
  • "Człowieki z królestwa to muszą być też silne, jak odebrali bogom ich siedziby" ~Na widok twierdzy w Felmarku.

Przydomki: Edytuj

  • Lugo Barbarzyńca
  • Wielki Ptak
  • Drapieżny Sokół

Więcej z Fandomu

Losowa wiki