FANDOM

Kosma
Kosma.jpg
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Urodzony: 12.s.III.455
Zmarł: 23.n.I.478
Pierwsze pojawienie: 9.n.I.478
Status
Grupa: Żelazny Legion
Funkcja: Dowódca przeprawy
Bazy operacyjne: Tajna Przeprawa

Kosma był członkiem oddziału sir Markwarta Martelfoya i odpowiadał ze przeprawę na rzece. Wcześniej był myśliwym i mieszkał w Kromie.

Zginął w zasadzce, broniąc przeprawy.

Wygląd: Edytuj

Kosma był młodym mężczyzną z długimi Czarnymi Włosami i delikatną czarną brodą.

Sprawiał wrażenia groźnej persony i zawadiaki.

Charakter: Edytuj

Kosma był skorym do wojaczki mężczyzną, jednak nie dawał tego po sobie znać, gdy siedział ze swą lutnią i śpiewał cicho o pięknych kobietach.

Historia: Edytuj

Żelazny Legion Edytuj

Kosma zgłasza się na ochotnika do wyprawy wojennej, gdy wśród mieszkańców Kromu sir Martelfoy szuka zwiadowców.

Dzięki swojej szczególnej aparycji Kosma był postrzegany jako człowiek utalentowany, przez co nie dostał przydziału do żadnego z oddziałów, a mianowano go dowódcą tajnej przeprawy na rzecze Reke. Pełnił tam swe obowiązki nienagannie, jednak 23.n.I.478 roku przeprawa została otoczona z dwóch stron i zaatakowana przez barbarzyńców z klanu Żelaznych Pięści.

Obrońcy byli bez szans i zostali wyrżnięci. Kosma nie zdążył nawet dobyć miecza, gdyż został kopnięty przez jednego z oponentów, upadając na ziemię. Gdy ten próbował go dobić myśliwy przetoczył się i wbił grot strzały w przyrodzenie przeciwnika, podniósł się i drugim grotem pozbawił wroga oka, by w szarpaninie odgryźć mu ucho.

Ginie przebity włócznią przez brzuch przez innego barbarzyńcę. W ostatniej chwili swego życia splunął mu krwią w twarz i gołymi rękami wydłubał oczy.

Umiejętności: Edytuj

Gra na lutni: Edytuj

Kosma niesamowicie grał na lutni, czym uwodził wiele panien.

Ciekawostki: Edytuj

Przydomki: Edytuj

  • Bard

Więcej z Fandomu

Losowa wiki