FANDOM

Czarne Płaszcze - tajna organizacja powołana w 467 roku przez lorda Tartuza Merida. Nazwa wywodzi się od specyficznego ubioru, który noszą jej członkowie. Do głównych zadań organizacji należy eliminowanie wrogich agentów, prowadzenie działalności wywiadowczej, ochrona mieszkańców Nowej Marchii przed plugastwami Nocy i wszelkie inne wymagające dyskrecji działania przyczyniające się do poprawy bezpieczeństwa we władztwie lorda Merida. Od samego początku Czarnymi Płaszczami dowodzi sir Alwin Teemmer. Do organizacji często wcielani są użyteczni ludzie z nieczystą przeszłością, którzy popadli w konflikt z prawem. Zwykli mieszkańcy Nowej Marchii boją się tajemniczych postaci w czarnych szatach, zdrowy respekt czują do nich także zwykli żołnierze lorda Merida. Organizacji często pomagają także poskromiciele - rycerze pozostający formalnie poza szeregami podwładnych sir Alwina, zjawiający się jednak na jego wezwanie, gdy zachodzi taka konieczność.

Początki Edytuj

Pewnego dnia, w 467 roku patrol zbrojnych z Felmarku został zaatakowany przez dziwne monstrum. Połowa żołnierzy zginęła, a ci, którzy wrócili, złożyli raport o stworze, którego nie są w stanie opisać, a który nawiedza okoliczne lasy. Lord Merid wysłał 3 rycerzy ochotników do zgładzenia stwora. Jeden z nich zabrał ze sobą swojego giermka Alwina, aby ten pilnował dobytku podczas polowania.

Poszukiwania przyniosły efekt. Bestię udało się otoczyć. Po zaciętej walce powaliła 3 mężczyzn odbierając im życie. Wtedy spostrzegła że przy koniach stoi chłopak. Alwin zdążył jedynie wyszarpnąć zapasowy miecz swojego pana, gdy został zaatakowany. 

Pan zamku Felmark widział osobiście kiedy chłopak wjechał przez bramę konno cały w krwi i brudzie. Prowadził dwa inne konie. Wiozły zabitych rycerzy i ciągnęły po ziemi głowę monstrum.Lord osobiście pasował go na rycerza i nadał mu nazwisko Teemmer, co wywodzi się od słowa oznaczającego "Pogromca". Od tego czasu wysyłał go na samotne misje, które wymagały najwyższej odwagi. Po niecałym roku młody rycerz otrzymał pod swoje dowództwo pierwszych podwładnych. 

Przysięga Czarnych Płaszczy Edytuj

"Będę chronił niewinnych i bezbronnych. Mym działaniem dam przykład innym. Zadanie wykonam nie bacząc na środki, ani metody. Jeśli zajdzie potrzeba - za te słowa oddam życie."

Znani członkowie Edytuj

  • Sir Alwin Teemmer - kapitan 
  • Palmira (†) - była prawa ręka kapitana 
  • Noemi - prawa ręka kapitana 
  • Madenok - mag na usługach sir Alwina 
  • Morten (†) - były szef siatki wywiadowczej w Trzech Osadach 
  • Erbart (†) - były szeregowy 
  • Wan (†) - były szeregowy 
  • Krat (†) - były szeregowy 
  • Jillian - szeregowy wypełniający specjalną misję infiltracji Watahy 

Znani poskromiciele Edytuj

  • Sir Mevan Drahaus
  • Sir Ottokar Bliz
  • Sir Aliks Fidel
  • Sir Odil Rajdant
  • Sir Pieter Junaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki