FANDOM

Sir Carlos Besarion (ur. 462) - najstarszy syn lorda Ludovika Besariona, dziedzic Norlandu.

Wygląd i charakter Edytuj

Content

Biografia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Content

Turniej w Norlandzie w 476 roku Edytuj

W 476 roku dziadek Carlosa, stary lord Heron Besarion urządził w Norlandzie wielki turniej. Zjechały na niego setki rycerzy i kilku ważnych lordów, a także sam następca tronu Królestwa Mensenii, książę Jorudar. Towarzyszyło mu również kilku rycerzy Gwardii Królewskiej, na czele z sir Ramondem Castellim, dziedzicem rodu Castellich. Carlosowi Besarionowi, jako przedstawicielowi głównej linii Besarionów, przypadł zaszczyt giermkowania temu ostatniemu podczas turnieju. Być może dzięki swoim umiejętnościom, a być może przez to, że nikt nie chciał narazić się lordowi Heronowi, pokonując jego najstarszego wnuka, zwyciężył we wszystkich starciach giermków. W jednym z nich pokonał kilka lat starszego od siebie Markwarta, giermkującego sir Ferelowi Apfelstride'owi, którego sir Ramond wysadził z siodła w półfinale. W starciu finałowym Castelli zmierzył się z sir Alwinem Teemmerem, którego również udało mu się pokonać. Przeciwnikiem Carlosa był natomiast Korad - rok młodszy od niego bękart lorda Mundena. Także i tym razem górą był młody Besarion.

Dziedzic Norlandu Edytuj

Podczas walki zbiorowej, odbywającej się ostatniego dnia turnieju, niezidentyfikowany zamachowiec śmiertelnie zranił lorda Herona. Pan Norlandu zmarł dwa tygodnie później, a Północną Marchię odziedziczył ojciec Carlosa, lord Ludovik. Sam Carlos Besarion stał się w tamtym momencie dziedzicem Norlandu. W związku z tym, jego edukacja oprócz ćwiczeń w walce i elementarnych podstaw innych dziedzin zaczęła także obejmować kwestie zarządzania, historii, strategii wojennej oraz dyplomacji. Okazało się, że chłopak ma duży talent do liczb w ogólności, a do ekonomi w szczególności. Nie przeszkadzało mu to jednak rozwijać również umiejętności w zakresie wojennego rzemiosła. Szło mu to na tyle dobrze, że na początku 478 roku lord Ludovik postanowił, że jego syn jest godzien pasowania na rycerza. Carlosa spotkał zaszczyt bycia pasowanym przez księcia Jorudara, który ponownie odwiedził Norland, udając się na północ wraz z królewską armią swego ojca, króla Degariona IV.

Umiejętności Edytuj

  • Urodzony zarządca - Carlos Besarion wykazuje dużą biegłość w zakresie ekonomii. Mimo młodego wieku, otrzymał pod swój zarząd kilka wsi, którymi znakomicie administruje.
  • Walka konna - jak większość wysoko urodzonych, Carlos od najmłodszych lat był ćwiczony w jeździe konnej. Potrafi całkiem nieźle walczyć na modłę rycerską, choć jednak wciąż barkuje mu doświadczenia.

Rodzina Edytuj

Carlos Besarion jest najstarszym synem (i drugim dzieckiem) lorda Ludovika Besariona i jego żony, Eldy z rodu Campestrich. Ma starszą siostrę Lukrecję i młodszego brata Osmunda. Sam nie założył jeszcze rodziny.

Ciekawostki Edytuj

  • Po przegraniu pojedynku z Carlosem Besarionem Markwart nazwał jego imieniem swojego osła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki